EL RELLEU DE LA PENÍNSULA

EL RELLEU DE LA PENÍNSULA
GEMMA ALEGRÍ

dimecres, 23 de gener del 2019

EL MEDI NATURAL A ESPANYA I EUROPA


En aquesta unitat s'identifica i localitza les principals unitats de relleu i rius d'Espanya i d'Europa. A més, es reconeix la diversitat climàtica i vegetativa d'Espanya i d'Europa. L'apartat d'experimentació, analitza l'escala numèrica en un mapa. Finalment, en el reportatge s'explica el perquè dels diferents tipus de construcció de cases, segons el lloc on es construeixen.

7 comentaris:

  1. Hola Jordi!Quasi bé sempre em miro el teu blog. És de gran ajuda, i sobretot és molt interessant! Adéu.

    Àlex Aguado

    ResponElimina
  2. Hola Jordi el teu blog em serveix molt per estudiar natura i socials GRÀCIES pel blog ADÉU Jordi

    Tolia Asensio BOSCH

    ResponElimina
  3. Hola Jordi gràcies per el blog ajuda a estudiar els estats de europa. Adéu

    Alex Aguado

    ResponElimina
  4. Hola Jordi! M'agrada molt el teu blog m'ajuda a estudiar Europa.

    Àlex Aguado

    ResponElimina
  5. Hola jordi he trobat una activitat per internet,
    Pol Darnés

    http://mapasinteractivos.didactalia.net/comunidad/mapasflashinteractivos/recurso/rios-de-espaa-como-se-llama-facil-enrique-alonso/1d732cd9-e25e-4ce5-a5ce-6c9075767235

    ResponElimina
  6. Jordi, aquest bloc m’agrada molt i em serveix per estudiar. Natàlia Gàzquez

    ResponElimina
  7. Hola Jordi!
    Sóc la Gabriela crec que el teu blog ajuda molt a entendre les coses.

    ResponElimina

VIDEO RELLEU D'ESPANYA

DIAPOSITIVES RELLEU D'ESPANYA

DIAPOSITIVES COSTES D'ESPANYA

DIAPOSITIVES RIUS D'ESPANYA

DIPOSITIVES CLIMA D'ESPANYA